reede, 9. september 2016

Kindrali salat

Meenutab koostiselt natuke minu pere lemmikut Jahi salatit aga koostisosade suhe on pisut teine.
Lisan siis selle ka siia...

Sellest kogusest saab umbes 3 liitrit salatit.

Vaja läheb: 
1 kg kurke
1 kg tomatit
300 gr porgandit
300 gr paprikat
300 gr sibulat
300 gr kapsast
4 tl soola
8 tl suhkrut
8 tl 30% äädikat (mina panin algul poole ja siis lisasin 1 tl veel kuumutamise ajal...)
100 gr taimeõli (ma ikka veel ei pane tilkagi õli omatehtud salatitesse)

Viiluta kurgid umbes 5mm paksusteks. Lõigu tomatid endale meelepärase suurusega tükkideks. 
Riivi porgand, ribasta paprika. Kapsas lõigu peenikesteks ribadeks ning sibulad pool-ratasteks. 
Pane kõik ained potti ning lase salatil öö läbi seista. Sega aeg-ajalt (no vabandust aga mina ei seganud - tegelesin magamisega) 
Kuumuta salatit 20 minutit ning pane steriliseeritud purkidesse ning aseta kasukasse jahtuma (ma lihtsalt armastan seda kasukatamist). 

Originaalretseptis pannakse kogu aga toorelt purki ning kuumutatakse purke 0,5 liitriseid - 20 minutit, 1 liitriseid - 30 minutit. 

PS - ma tegin ühe laari 100 gr porgandi ning 200 gr pastinaagiga. Väga mõnus magus maitsenüanss tuli lisaks. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar