teisipäev, 23. august 2016

Rohelise tomati salat

Seda retsepti leidub internetiavarustes nii paljude erinevate inimeste blogides, et ega ei teagi kus see originaali kodu ongi :)


Tegin esimest korda proovi, kuna mu kallil "mul pole sulle kasvuhoones kohta" õuetomatil hakkasid mõned tomatikesed pruune plekke ilmutama. Aga kuna tomatitaim on nii tubli olnud, et iga õis on ka tomatiks saanud - siis ma ei raatsinud tema rasket tööd ja vilja ka komposti visata, vaid tegin salatiks.


Vaja läheb:
1kg rohelisi tomateid
500gr punast paprikat
750gr punast sibulat
250gr porgandit
60gr suhkrut
25gr soola
1spl 30% äädikat (võib ka 2 panna)
originaalis oli ka 1klaas õli, kuid mina ei pannud

Lõigu kõik tükkideks ja lase seista 24 tundi. Sega aeg-ajalt.
Kuumuta 15-20 minutit. Tomat võiks pisut krõmps jääda. Mina kuumutasin 12 minutit, purki ja siis kasukasse.
Pane steriliseeritud purkidesse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar